Seminaris a càrrec del professor Heinrich Christoph NEITZERT

Quan?

18/09/2017 a 15:30 fins a 19/09/2017 a 16:30 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Aula 002, edifici C4, campus nord UPC

Nom de contacte

iCal

El Programa de Doctorado en ENGINYERIA ELECTRÒNICA organitza el seminari següent:

El professor Heinrich Christoph NEITZERT,

del Dipartimento di Ingegneria Industriale de la Universitá degli Studi di Salerno, Itàlia

oferira dues xarrades,

Primera:

Thin-film semiconductors for space applications, including their last recent results on perovskite type solar cells

Data: 18 de setembre

Hora: 15.30h - 16.30h

Lloc: aula 002, edifici C4, campus nord UPC

Segona:

Noise-spectroscopy for solar cell characterization, reporting on silicon, organic and again perovskite solar cell characterization

Data: 19 de setembre

Hora: 15.30h - 16.30h

Lloc: aula 002, edifici C4, campus nord UPC

Aquest Seminari està obert a tot el peronsal del programa de doctorat i doctorands d'altres programes. Els estudiants en el període de recerca del programa que requereixen 10 hores de formació transversali/o específica podran justificar 2 hores per assistència al seminari. El procediment de registre és mitjançan l'enviament d'un correu electrònic a eel.doctorat@upc.edu. Cal detallar el vostre programa de doctorat si no esteu inscrit en el Programa de  Doctorat en Enginyeria Electrònica.

The Seminar is open to all the students and staff of the Doctoral Program. Students in the Research Period can justify 10 hours of cross-training and/or specific having attended this semina. The registration procedure is by sending an email to eel.doctorat@upc.edu. Please detail your Program if not enrolled at the PhD Electronic Engineering Program.